feskhau Startet 27.August.2012 Link til dette innlegget Startet 27.August.2012 Hei ! Har en gammel Yamaha 55 hk. Litt usikkert på årsmod, men jeg har sett at Mariner har en lik motor. Tipper tidlig 80 tall... Mitt problem er at tenningslåset mangler. Er det noen her som vet hvor de forskjelige ledningene i pinnepluggen skal hen ? Tenkte jeg skulle bruke et uorg lås/ brytere og startknapp. Sitér dette innlegget Link to post
Frank og Hilde Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Hei. Kan dette være til hjelp? Hilsen Frank Sitér dette innlegget Link to post
feskhau Svart 27.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Takk takk ! Har sett etter noe sånt ! Siden det ikke er angitt noe modell år kan man kanskje gå ut fra at de har brukt disse fargene over mange modellår . Sitér dette innlegget Link to post
Frank og Hilde Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Du kan jo sjekke fargene på de ledningene som du ser går til starter, choke o.l. Stemmer disse er det jo stor sansylighet for at resten stemmer. Fargene stemte ihvertfall på vår Suzuki fra 80 tallet. Hilsen Frank. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.