LFLO Startet 28.August.2012 Link til dette innlegget Startet 28.August.2012 Hei Alle. Jeg planlegger og rense begge diesel tanker nå i vinter. Er det noen som har gjort samme jobb? noen tips før jeg setter igang?? Tenker litt på hva som må demonteres, rekkefølger osv. Gjerne noen bilder om noen har. Tankene i båten er av plast (tror jeg) men ikke sikker. Erfaringer med plast og diesel? Mvh Lars PS. får håpe at emnetittelen er dekkende nok, Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 28.August.2012 Link til dette innlegget Svart 28.August.2012 Hei Jeg har nylig tatt den jobben på min båt , du kan jo se HER om det kan gi deg noen tips ? :smiley: Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
LFLO Svart 28.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2012 Takk for svar. Den linken var imponerende! Jeg skal følge eksemplet ditt når det gjelder rens av motoren også, Takk Mvh Lars Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.