dstrom Startet 29.August.2012 Link til dette innlegget Startet 29.August.2012 Tenkte å lagre min Pioner 14 Active på en HSS 750C som er laget for formålet men har bar 5.9m tilgjengelig og da blir den for lang. Må dermed finne en kortere henger som jeg kan lagre båten på i vinter. Lurer nå på å bruke en HSS 750E med noen ekstra kjølruller. Er det noen som har erfaring med å lagre Pioner på henger? Hva må jeg gjøre for å unngå bulker? Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 1.September.2012 Link til dette innlegget Svart 1.September.2012 Ligger noen tråder om dette tidligere med nokså mange innlegg. Tror hovedproblemet er bak. Tilt motoren ned på en lecablokk el slik at vekten av motoren og en god del av båtvekten hviler på blokken istedenfor de bakerste rullene. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.September.2012 Link til dette innlegget Svart 1.September.2012 Hvis du i tillegg legger noen lange bordbiter mellom båten og rullene på tilhengeren slipper du bulker. Husk og å avlaste fjæringa på hengeren. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.