Jump to content

Båtmesser året gjennom- hvem, hva, hvor?

Ut på tur

Recommended Posts

På bl.a. denne adressen http://www.ifbso.com/index.php/home finner du kalender med oversikt over messer. Du kan også finne oversikt over hvor mange besøkende de har, utstillingsareal og antall utstillere. I det hele tatt det meste du trenger å vite :-)

Finnes flere sider med kalendere, bare søk på boat show calendar så får du treff i massevis. Vurderer selv et besøk på messen i Dusseldorf, det ser ut til å være en av de aller største. Er det noen her som har vært der og vil dele sine erfaringer?

Messa i dusseldorf er vel europas største,eller var.

Jeg har vært der 2 ganger i forbindelse med jobb,da jeg har kjørt messebåter fra norge til messa.

Jeg vil anbefalle en tur ditt,de har det meste av alt og noe for alles lommebok :)

Og ja det er STORT!Nå er det vel 6 år siden jeg var der sist så mye kan jo selvfølgelig ha forandret seg siden den gang.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...