Ut på tur Startet 29.August.2012 Link til dette innlegget Startet 29.August.2012 Kort og greit,- hvilke messer er når og hvor? Hva er de gode på? Utendørs vs innendørs? Utstyr? Sitér dette innlegget Link to post
Simson Svart 29.August.2012 Link til dette innlegget Svart 29.August.2012 På bl.a. denne adressen http://www.ifbso.com/index.php/home finner du kalender med oversikt over messer. Du kan også finne oversikt over hvor mange besøkende de har, utstillingsareal og antall utstillere. I det hele tatt det meste du trenger å vite :-) Finnes flere sider med kalendere, bare søk på boat show calendar så får du treff i massevis. Vurderer selv et besøk på messen i Dusseldorf, det ser ut til å være en av de aller største. Er det noen her som har vært der og vil dele sine erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 29.August.2012 Link til dette innlegget Svart 29.August.2012 Messer hvor? Østafjells er Båter i sjøen og Sjøen for alle, populære. Ellers har en rekke forhandlere i grupper egene messer (Drøbak, Leangbukta osv). Noen få timer borte ligger Gøteborgbåtmessan rett på nyåret som et litt større konsept. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 31.August.2012 Link til dette innlegget Svart 31.August.2012 Messa i dusseldorf er vel europas største,eller var. Jeg har vært der 2 ganger i forbindelse med jobb,da jeg har kjørt messebåter fra norge til messa. Jeg vil anbefalle en tur ditt,de har det meste av alt og noe for alles lommebok :) Og ja det er STORT!Nå er det vel 6 år siden jeg var der sist så mye kan jo selvfølgelig ha forandret seg siden den gang. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
jumbo Svart 3.September.2012 Link til dette innlegget Svart 3.September.2012 mer lokalt: Båter i sjøen,gratis adgang 28. - 30. september: http://www.arenum.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Ut på tur Svart 3.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2012 Kunne vært mer presis, note to self.. Takk for tips, får starte med de som er i nærheten, dvs østlandet :) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.September.2012 Link til dette innlegget Svart 3.September.2012 (redigert) Southampton boatshow er nå om dagen. Koster nesten ikke noe med fly, og leiebil er heller ikke så ille. Fint der nå Redigert 3.September.2012 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.