Andresh Startet 29.August.2012 Link til dette innlegget Startet 29.August.2012 Har en båt på hånd som frister å slå til på. Men fant ut at den ikke hadde gassbluss i pentry oppe på dekk. Kun 220V koketopp nede. For meg er det viktig å kunne koke en kjele kaffi eller tomatsuppe o.l til kidsa!! Noen som har peiling på hva det vil koste å få ettermontert dette? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 29.August.2012 Link til dette innlegget Svart 29.August.2012 (redigert) Ring Bavaria motorbåt på 66 76 59 29 etter klokken 8 i morgen. Redigert 29.August.2012 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Andresh Svart 30.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Pratet med w-yacht her i Stavanger nettopp og blir tilsendt pris på fiks ferdig opplegg. Men jeg liker best å gjøre ting selv så lurte bare på om noen hadde laget til med gassbluss i pentry? Og evnt va deleprisene var på osv. Men får høre va w-yacht skal ha først ;-) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Lunde gjorde dette for meg for noen år siden på min tidligere 29 Sport, ca. 15000,- Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Men fant ut at den ikke hadde gassbluss i pentry oppe på dekk. Kun 220V koketopp nede. For meg er det viktig å kunne koke en kjele kaffi eller tomatsuppe o.l til kidsa!! Noen som har peiling på hva det vil koste å få ettermontert dette? Da tror jeg at jeg hadde vurdert et dieselstrømaggregat i stedet. Skal du tenke på og installere et gassanlegg selv, så bør du først se om du finner en som kan Godkjenne opplegget. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mix Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Da tror jeg at jeg hadde vurdert et dieselstrømaggregat i stedet. Ett dieselaggregat til en 100 000.- i en Bavaria 28 høres ut som ett kjempegodt råd. Her skal det jammen kokes tomatsuppe ! Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 30.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Alle råd er gode råd ;-) Men det er klart..... Blir det for kostbart å få det montert hos w-yacht så finnes det jo fine gassbluss på biltema o.l ! Kommer nok til å ligge mye i uthavn uten tilgang på strøm så da må jeg nesten ha et eller annet ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 (redigert) Ett dieselaggregat til en 100 000.- i en Bavaria 28 høres ut som ett kjempegodt råd. Her skal det jammen kokes tomatsuppe ! Tenkte at denne sto i stil. Pris: kr 6 900,- http://www.finn.no/f...nnkode=16041982 Redigert 30.August.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mix Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Tenkte at denne sto i stil. Pris: kr 6 900,- Og hvem skulle montere og ikke minst Godkjenne noe slik innstallert i båt ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.