glalaks Startet 30.August.2012 Link til dette innlegget Startet 30.August.2012 Jeg har bestilt et år med båtmagasinet nå og får da med en regatta selvoppblåsbar vest. Totalt 498 kroner for blad og vest. Jeg bestilte da det var billigere enn å kjøpe bare vesten. Er den bra? Er jo i såfall veldig billig? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Free Lillehammer Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Mye bedre enn ingen vest. Kunne med fordel hatt selefeste (om den skal brukes i seibåt) og så er ikke oppdrift på 160N av de beste. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 hmm.. høres ut som den kanskje passer litt dårlig på meg da.. 200 cm og 102 kilo?? hehe.. de fleste vestene jeg prøver virker veldig små, og korte.. jaja.. var egentlig båtmagasinet jeg ville ha.. Finnes det ekstra store vester type oppblåsbar? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Euklid Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Til normal bruk er det oppdrift nok til 150kg innehaver i denne, så får du heller kjøpe en 275N-vest når du skal krysse større havstrekk. ... at det er billig har en enkel forklaring: de satser jo på at du skal beholde abonnementet mer enn dette ene året. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 31.August.2012 Link til dette innlegget Svart 31.August.2012 Vesten er helt grei, ikke den peneste og mangler komfort i form av foring i nakken, men kjekk som ekstra vest liggende i båten. Var litt keen på både abonmement og en ekstra vest, så da var dealen grei. Selv tester jeg nye modeller av ekstrem-vester for Helly Hansen, som kanskje kommer på markedet om noen år, så har det jeg trenger til mer røff bruk Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.