Windy37GM Startet 1.September.2012 Link til dette innlegget Startet 1.September.2012 (redigert) Nødrakett sett midtfjords mellom Tønsberg og Hvaler.. Meldt fra til Tjøme radio Noen som vet? Mvh Bavaria32sport Redigert 1.September.2012 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
free Svart 1.September.2012 Link til dette innlegget Svart 1.September.2012 Visstnok flere, fire, observert nord for Bolærne, antagelig en militær øvelse i følge HRS men det er annenhånds informasjon . Lysene var visstnok hvite.. Politiet ble varslet å hovedredningsentralen ringte opp igjen. Jeg mener det er helt uhørt å drive med øvelser med lysraketter som kan misforståes uten at politiet, trafikksentralen og Tjøme radio er behørlig orientert. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 1.September.2012 Link til dette innlegget Svart 1.September.2012 In other news: ein naudrakett vart også skoten opp frå ein fest i eit byggjefelt i Ørsta i går kveld. Raketten vart skoten ut horisontalt og landa på taket av eit byggfirma. Den brente hol i taket og førte til full utrykking frå både Ørsta og Volda brannvern. Bruk naudrakettane berre når ein er i naud! (eller klokka 00.00 den 01.01.) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Eureka Svart 1.September.2012 Link til dette innlegget Svart 1.September.2012 Hvitt lys... Hmmmm høres umisskjennelig ut som lysraketter, den gode, grønne sorten. De lyser vel i betraktelig kortere tid enn en nødrakett. Sitér dette innlegget Link to post
Rydin Svart 2.September.2012 Link til dette innlegget Svart 2.September.2012 Kan det her vært flares fra F16 som hadde oppvisning i oslo du så? http://www.vgtv.no/#!id=55791&index=2 Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 2.September.2012 Link til dette innlegget Svart 2.September.2012 Kanskje i anledning av denne hendelsen? http://m.vg.no/artikkel.php?artId=10045298 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Windy37GM Svart 2.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2012 Det var ikke flares, har vært i flyvåpenet, så de kjenner jeg igjen :-). Dette var lørdag kveld, 10 før posten så det gjaldt nok ikke 70 åringen. Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.