Guest Lars Pedersen Startet 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2005 Hei På grunn av min båt konstruksjon får jeg ikke motoren helt ut av vannet, der er ca. 5-10cm igjen. Dette medfører at jeg må senke den ned igjen til der er en anode med under vann, men dette medfører da at der blir fylt i groe helt opp forbi vanninntaket, alt blir overgrod, vanninntaket blir tettet igjen av groe . Som jeg ser det der flg.alt: 1. Modifiserer båten så motor kommer helt opp. 2. Smøre på en masse dyr stoff. 3. Montere på en hette når båten ikke er i bruk (al la drevhetten). Alt.1 er sikkert det eneste riktige, men medfører plastarbeid som jeg ikke vil påta meg, men det er ikke skroget som står i veien, men en kombinert batterikasse/utstyrsrom/sittekasse med lok. Er der noen med erfaringer. Mvh. Lars Pedersen Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 Alt.1 er sikkert det eneste riktige, men medfører plastarbeid som jeg ikke vil påta meg, men det er ikke skroget som står i veien, men en kombinert batterikasse/utstyrsrom/sittekasse med lok. Er der noen med erfaringer. Mvh. Lars Pedersen <{POST_SNAPBACK}> Litt drastisk forslag kanskje, kunne det gå og ballastere ned båten i baugen ved landligge. Litt styr selvsagt med å fylle og tømme en tank/stamp for vann. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
bolla Svart 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 kan du ikke bare tre en søppelsekk over undervannshuset da? (denne kan du også slå en skvett m ferskvann i også) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.