Luco Startet 4.September.2012 Link til dette innlegget Startet 4.September.2012 Etter en prøvetur etter turbo bytte, fikk jeg ikke full guff, datt ned fra plan. Ble litt varm og kom endel røyk ut slangen som gir olje damp til luft filter. Motor rista mer en den andre. Stoppa for sikkerhets skyld. Olje såg fin ut, fikk ingen alarm Er det noen som kan cummins på haugalandet (haugesund karmøy eller i nærheten) Eneste jeg vet er båtsenteret men der er det vel mer mercruser cummins. Treng en kyndig til å se på hva det kan være. Dette er 93 modell 5.9 liter 210 hk Sitér dette innlegget Link to post
ivrig båtbruker Svart 10.September.2012 Link til dette innlegget Svart 10.September.2012 (redigert) Wave Båtsenteret ville jeg holdt meg langt unna, hvis du ikke vil ha enda mer problemer med turboen og dårlig service..... prøv vest Marine på Husøy på Karmøy. God service og holder det de lover :-) Redigert 10.September.2012 av ivrig båtbruker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.September.2012 Link til dette innlegget Svart 10.September.2012 (redigert) Eller ring Cummins på Ås utenfor Oslo. Kanskje de har en idé om hva det kan være. Veldig hyggelige folk der ihvertfall. Forøvrig må nok en eldre 5,9 ltr Cummins være en av verdens beste motorer :-) Redigert 10.September.2012 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.