BAG049 Startet 5.September.2012 Link til dette innlegget Startet 5.September.2012 Jeg vurderer å bruke Maritim septikrens i min Nidelv 26. Men på produktbeskrivelsen av dette stoffet står det at det ikke må benyttes i aluminiumstanker. Er det noen som vet hva slags septiktank som vanligvis sitter i Nidelv 26 fra 1984? Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Det er nok en innbakt glassfibertank på 110-120 liter, eller noe slikt. Tror ikke de har bakt inn en alu-tank, eller annet metall, da tanken er innstøpt. Sitér dette innlegget Link to post
Trude III Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Hei, Jeg hadde en Nidelv 26 fra 1985. Her var septiktanken en i det støpte skottet under dørken i kabinen forut. Stigerørene av kobber tæret i stykker slik at det var umulig å tømme. Nidelv i Arendal solgte nye stigerør i syrefast. Det er ikke brukt aluminium kun glassfiber. Hilsen Trude III Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.