Lars E. Startet 5.September.2012 Link til dette innlegget Startet 5.September.2012 Hei. Jeg ønsker å få forlenget plattformen på vår Bavaria 35 Sport. Ønsker 40-60 cm mer lengde, både med tanke på transport av jolle, samt ilandstigning når man ligger longside. Har til nå kun funnet et par utenlandske firmaer som kan levere til norge, deretter må jeg gjøre resten selv. Jeg er ute etter noen som kan gjøre jobben i vinter mens båten er lagret inne. Firma, evt om noen av de utrolige dyktige menneskene inne på forumet har lyst på ekstrajobb i vinter..:) Båten blir lagret innendørs i Fredrikstad. Takknemlig for svar og hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Jeg har sett en anonse fra et firma i Langevåg utefor Ålesund,men jeg husker ikke hva firmaet heter. Sitér dette innlegget Link to post
eiju Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Sjekk badeplattform.no Sitér dette innlegget Link to post
Lars E. Svart 5.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Supert takk... Også så enkelt. Føler meg litt dum nå.. :) Men de dukket i alle fall ikke opp ved googlesøk da.. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Det er også et firma på Nærsnes som støper (bl.a.) badeplattformer. Så en Fairline Phantom 37 med påstøpt plattform, og den så ut som originalvare... Amundsen, tror jeg verkstedet heter, eller så er det noen i bygget ved siden (nærheten) av som driver med plaststøp. Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 (redigert) Jeg har sett en anonse fra et firma i Langevåg utefor Ålesund,men jeg husker ikke hva firmaet heter. Jeg har sett en anonse fra et firma i Langevåg utefor Ålesund,men jeg husker ikke hva firmaet heter. Oddbjørn Sunde 91156320 Mvh Renita Redigert 6.September.2012 av Renita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 http://sunde-industriservice.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Hei, Det låg en Bavaria 32 Sport med utvidet badeplattform til salgs på Finn, mulig noen på BP har denne annonsen lagret? Mvh Renita Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Møkster her på forumet fikk støpt badeplattform og dør hos Viknes. Meget pent... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.