BETH Startet 5.September.2012 Link til dette innlegget Startet 5.September.2012 Har fått en forespørsel på sveise et eksosbend . Selve bendet er i rusfri flensen er i støpejern og rørstussen er i svart stål. Det er rørstussen som er spruket inntil flensen. Jeg hadde tenk og lage alt i rusfrit. Men det er gjerne en grunn får at det er laget slik. Speninger,koreksjon tøtthetsbrud. Mm.Har noe erfaring ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Eg trur kpl rustfri går fint, å mikse sammen er eg meir skeptisk til pga ofte litt forskjellige egenskaper ved samme temperatur, som kanskje lettere fører til spenninger og sprekker. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
nordan family 27 Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Jeg byttet et på 60 c i sommer. Gikk i overgangen gjenger-bend. Det som vel er utfordringen med jobben er det doble bendet med vannrisling? Utfra prisen på nytt er det i alle fall verdt et forsøk. Du kan ikke sveise det gamle bendet direkte på flensen? Har sett noen har gjort det. Mulig flensen da er ny. Sitér dette innlegget Link to post
feskhau Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Rustfritt blir bra ! Grunnen til at det ikke er rustfritt fra starten av er ofte produksjonskostnadene. Sitér dette innlegget Link to post
BETH Svart 10.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2012 Takk for gode innspill . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.