Romling Startet 6.September.2012 Link til dette innlegget Startet 6.September.2012 Trenger hjelp til å finne vinterlagrings plass form min kjære 18 fots snekke. Snekka ligger i år på Havnebakken ved Engø og jeg ønsker ikke å kjøre helt tilbake til Sandefjord og Framnes for vinterlagring i år. Noen som kan tipse meg om et bra sted i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Det er mange muligheter som er rimelige for utendørs opplag. Det er mange som bruker Vallø Marina, det er det mye tilgang på strøm og vann men mye båter så hvis du skal gjøre litt med den i vinter bør du ta den opp sent så ikke den blir plassert innerst i en rad og man må krype under og over andre båter med verktøy etc. Rosanes er også bra til en hyggelig pris. Jeg satt min i hagen i år til fruens frustrasjon Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.