hakonrk Startet 7.September.2012 Link til dette innlegget Startet 7.September.2012 (redigert) Har kjøpt en bruktbåt der det er påført Jotun SeaQuantum Classic bunnstoff, og det er ikke tegn til groe, selv om båten har ligget to år i sjøen og ikke har vært mye brukt. SeaQuantum Classic skal holde i 5 år, men mulig jeg må legge på nytt strøk til neste år pga. høytrykksspyling som blir gjort ved vinteropplag. Siden jeg vet at dette stoffet virker utmerket, har jeg lyst til å fortsette med samme typen bunnstoff, evt. bytte til SeaQuantum Ultra, men hvordan får jeg tak i det? Bunnstoffet er laget for kommersiell bruk, og selges ikke i vanlige butikker. Tror tidligere eier av båten fikk det gjennom bekjente, noe som ikke hjelper meg så mye. Noen her som vet hvordan jeg får tak i SeaQuantum Classic eller Ultra? Redigert 7.September.2012 av hakonrk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hakonrk Svart 11.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2012 Snakket med Jotun, og SeaQuantum-bunnstoff kan kjøpes fra www.astrup.no. Problemet var prisen; Astrup sa at det ville koste noe sånt som 650 til 1100 kr per liter (sikkert avhengig av kvantum). Selv om jeg får det til kr 650 per liter, så er det vesentlig dyrere enn Jotun Nonstop, så da går jeg nok for sistnevnte. Funker sikkert bra, det også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.