Skipet Startet 8.September.2012 Link til dette innlegget Startet 8.September.2012 Da har jeg fått bekreftet at turboen på vår Perkins T6.354.4M lekker olje... Det betyr vel at turboen må byttes skjønner jeg. Noen som har noen tips/råd å komme med i denne sammenheng? Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 8.September.2012 Link til dette innlegget Svart 8.September.2012 (redigert) Har brukt turboservice i oslo etpar ganger med turbo, de er meget kunnskapsrike og behjelpelige med mye bra råd og tips for hjemmemekkern. Priser vet jeg ikek så mye om, da jeg ikke sammenlignet noe særlig på forhånd. Antok bare at de var bra på pris. Betalte sist selv rundt 7500 for en liten garret. Redigert 8.September.2012 av valvolainen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nnerland Svart 8.September.2012 Link til dette innlegget Svart 8.September.2012 Brukte Turboservice jeg også og har bare godord å si om service'n :) Ellers har du jo også "Norsk turboservice" om ikke "Turbo service" kan hjelpe.. gjør en google så finner du de :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.