Baltic Startet 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2005 Er det noen som vet om det går ann å ha både 'snap-davitere' og vanlige ILAS davitere på en Scand 29 Baltic Da tenker jeg på om de vanlige davitene blir i veien hvis en bruker snapdavitene,- er de vanlige davitene høye nok til at en Zodiak Cadet 260S går under ved bruk av 'snap-davitere'? Jeg takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Geir V. Svart 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 På min Atlantic her jeg 130cm fra plattformen og opp til daviterne, høyden på akterkabinen er vel omtrent det samme på Atlantic og Scand. Er Zodiaken smalere en dette skulle det være mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 9.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 På min Atlantic her jeg 130cm fra plattformen og opp til daviterne, høyden på akterkabinen er vel omtrent det samme på Atlantic og Scand. Er Zodiaken smalere en dette skulle det være mulig. <{POST_SNAPBACK}> Produsenten oppgir bredden på Zodiak Cadet 260S til å være 150 cm Er det nye ILAS davitere du har? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 (redigert) . Er Zodiaken smalere en dette skulle det være mulig. <{POST_SNAPBACK}> Har en Zodiac 260 , mener den er 150 bred , etter div målinger i sommer . Men kan jo huske feil .... PS:Gikk ut i regnet og målte jeg ,den er litt slapp men måler da 120. så da så......... Tine II Redigert 9.Februar.2005 av TINE II (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Baltic Svart 9.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 (redigert) PS:Gikk ut i regnet og målte jeg ,den er litt slapp men måler da 120. så da så......... Tine II <{POST_SNAPBACK}> Kan vel ikke satse på å ha en slapp en hele tiden men takk skal du ha Redigert 9.Februar.2005 av Baltic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 Kan vel ikke satse på å ha en slapp en hele tiden men takk skal du ha <{POST_SNAPBACK}> Ok så lenge den ligger ute på værandan ............... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Baltic Svart 10.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 Ok så lenge den ligger ute på værandan ............... Tine II <{POST_SNAPBACK}> Ja, det er klart det! Tro om det kan være andre her på forumet som har erfaring eller kunnskap om dette... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.