Matrosjenta Startet 11.September.2012 Link til dette innlegget Startet 11.September.2012 Hei. Var på første båttur i helgen med 'ny' båt, kunne tenkt meg å føre logg rett på pad'en min. Brukte Norgeskart for navigasjon (med papirkart i backup) og dette fungerte bra. Vet noen om en app til å føre kjørerute, tid osv? Noen å anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 11.September.2012 Link til dette innlegget Svart 11.September.2012 Du kan legge inn sjøkart fra Navionics, der har du navigasjon på gode kart og logg kan aktiveres. Men om du bare skal se hvor du var, når du var der, været som var der og da, og ha mulighet til korte, egne kommentarer samt enkel publisering via sosiale medier, vil jeg anbefale gratisapp'en Runtastic. Velg sportsgren sailing, husk start og stopp, så er det bare og nyte turen. Resten lagres automatisk i logg som også lastes opp på nett og enkelt kan deles senere. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Ronald Svart 11.September.2012 Link til dette innlegget Svart 11.September.2012 Skal du bare logge hvor du har vært, så kan aktivering av goggle Lattitude være en mulighet. Men den følger deg overalt, så du er klar over det. Og så mye kommentarer til de ulike rutene får du heller ikke lagt inn,tror jeg. Loggen over hvor du har vært kan greit hentes ut på web, muligens også gjennom en app på telefonen. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 11.September.2012 Link til dette innlegget Svart 11.September.2012 endomondo er godt egnet til dette. Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
haraldh Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 Har nettop lastet ned Nauti-Log fra Appstore. De har en light versjon som er gratis, men for 7 kr får du full versjon der alle data kan eksporteres pr mail til en pc. Har bare lekt meg med den noen minutter, men den ser ut til å dekke dine (og mine) logg-behov. Sitér dette innlegget Link to post
haraldh Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 (redigert) Sorry - så først nå at det var for Android du etterspurte. Nauti-log er for iPad. Redigert 13.September.2012 av haraldh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.