Smiley Startet 11.September.2012 Link til dette innlegget Startet 11.September.2012 Jeg har bestillt meg flytedokk til RIB`n. Jeg er allerede (etter kun 2 sesonger med båt på saltvann) drittlei av å skrape ruer. Spesielt er det pongtongene på RIB`n jeg ønsker å beskytte, men det gjør jo ingenting med redusert behov for annet vedlikehold heller. Dokken skal legges inn mellom utriggerne i båsen. Er det noen her med erfaring i bruk av slik flytedokk, enten til småbåt eller vannscooter? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Karl Erik Gran Svart 12.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2014 Hei Har ingen erfaring, men samme ønske. Hvor har du kjøpt din dokk? Er det den som er avbildet? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 13.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2014 Min er selvimportert fra Kina. Sender deg IM! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Fru Jacobsen Svart 13.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2014 Må du skrape rur på denne i stedet da eller? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Smiley Svart 13.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2014 Joda, det gror under den også. Men jeg er ikke så avhengig av at den opprettholder toppfarta si, eller holder drivstofforbruket nede. Trenger jo ikke ta den opp om vinteren om man ikke ønsker det heller. Jeg har tatt opp min, spylte av noen kilo blåskjell og vips klar til ny sesong. Tok en halvtime.... Mulig jeg tar malingssprøyta og tester med litt bunnstoff til våren, mest for moro skyld. Om det ikke finnes noe annet schnabelstoff som kan være verdt å prøve? Båten derimot, var like glatt og fin i bunnstoffet som den var når jeg satte den ut. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Fru Jacobsen Svart 13.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2014 Bra svar?, men hvordan fungerer den? Kjører du bare opp på den eller er det en hev/senk funksjon? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
larss Svart 13.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2014 Min er selvimportert fra Kina. Sender deg IM! Hei Har du ett bilde av båten din på denne dokka? ( er også interesert i en link til kina) larss Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 13.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2014 "Larss": sender deg IM! "Fru Jacobsen": Kjører bare inntil på tomgang, når båten stopper opp med baugen i senter så gir jeg litt gass, og båten glir lett innpå. Kan egentlig bare kjøre til motorstammen stanger mot docken. Av igjen er det bare å bakke, noen ganger med en liten ekstra puff så slipper man å ruse opp for mye. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
kimaj Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Hei. Kan du sende meg en link til hvor du kjøpte i Kina? Kim Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Da jeg nå er blitt norsk importør for denne produsenten kan jeg desverre ikke det. Men et raskt søk på www.alibaba.com etter "jetski dock" vil gi deg mye å velge i mellom. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.