geek88 Startet 12.September.2012 Link til dette innlegget Startet 12.September.2012 Hei hvem i norge er det best å ta kontakt med for å skaffe deler til Borg Warner gearkasser? driver å overhaler en kasse og trenger div lager,tettninger,hylser og div.. på kassen står nr: 10-17-065-802 og jeg frykter den er urgammel.. takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Haarek Svart 12.September.2012 Link til dette innlegget Svart 12.September.2012 Euromarine i Stavanger eller Hallaas og Mohn i Kristiansund kan hjelpe deg. Har hatt kontakt med begge firmaene og har kun positive erfaringer. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
geek88 Svart 12.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2012 kristiansund hørest bra ut! ikke så langt unna, får ta en runde på det i morgen. takk! Sitér dette innlegget Link to post
cavaler Svart 12.September.2012 Link til dette innlegget Svart 12.September.2012 Du kan også prøve kdtrading.no , de holder til i Bergen og har mye på lager til disse girene. De er lettest å treffe på mail, mere info finner du på hjemmesiden deres. Hilsen Rune Sitér dette innlegget Link to post
geek88 Svart 12.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2012 ja, var innom sia der. Men ble så vanskeli å forklare hva jeg trengar via mail tenkte jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.