Jan E. Startet 12.September.2012 Link til dette innlegget Startet 12.September.2012 Denne kan kanskje få flere til å gjøre de rette vurderingene: http://www.vgtv.no/#!id=56010 Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
laffus Svart 12.September.2012 Link til dette innlegget Svart 12.September.2012 holdt på å le meg ihjel når jeg så den der! Morsomste jeg har sett i år. Bare synd ingen ble skikkelig skadd! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 Jeg skjønner ikke helt hva båtføreren gjør eller holder på med! teksten under videoen sier "traff noe" det er vel bølger.. Tydelig at båtføreren ikke har peiling på hva han holder på med!! Lit vanskelig å se hvor stor fart dem har, men rekner med den er større enn det ser ut som Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
småbåtentusiasten Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 Er mest imponert av jenta som ikke fikte til båtføreren etter stoppen.... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 (redigert) en Fountain 38 har iallefall bra fartspotensiale: http://www.fountainp...38_overview.asp Vil tro han båtføreren kommer til å få et kobbel advokater på nakken og nærgående innsikt i amerikansk erstatningsrett... Redigert 13.September.2012 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
LM 9725 Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 Er vel samme diskusjonen som for et par uker siden... https://baatplassen.no/i/topic/95080-baadulykke-i-hoej-fart-video-til-skrck-og-advarsel/ Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 13.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 Se der ja, beklager. Har sluppet ulest forbi filteret mitt. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Fru Jacobsen Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 holdt på å le meg ihjel når jeg så den der! Morsomste jeg har sett i år. Bare synd ingen ble skikkelig skadd! ? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
mormalv Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 holdt på å le meg ihjel når jeg så den der! Morsomste jeg har sett i år. Bare synd ingen ble skikkelig skadd! Ja det var synd du... Mye rart folk lirer av seg! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordling_17 Svart 13.September.2012 Link til dette innlegget Svart 13.September.2012 Noen småskader, en brukket arm(ene jenten) og en brukket rygg(fører). Kan vel knapt kalles skader..... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 14.September.2012 Link til dette innlegget Svart 14.September.2012 holdt på å le meg ihjel når jeg så den der! Morsomste jeg har sett i år. Bare synd ingen ble skikkelig skadd! litt spesiell humor... håper for din egen del at du slipper å finne ut hvor moro slikt er.... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.