dsm Startet 14.September.2012 Link til dette innlegget Startet 14.September.2012 Hei, Hvilke leverandører finnes av skrogtrekk av den typen som benyttes i f eks Viksund og Saga? Det ligner microfiber i utseende (ala nirox), men jeg regner med det finnes en egen variant for trekking av skott og skrogsider. Dag Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 14.September.2012 Link til dette innlegget Svart 14.September.2012 hva er fordelen med dette skrogtrekket fremfor det vanlige da ? skal trekke om forkabin og akterkabin i min elwaro og dette er helt nytt område for meg Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
dsm Svart 14.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2012 Det vet jeg ikke siden jeg ikke har funnet noen leverandør og beskrivelse av stoffet. Regner med at et er motstandsdyktig mot mugg og fukt, men litt mere sårbart for smuss. Det er rett og slett utseende som tiltaler meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.