Tonny_S Startet 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2005 Er det noen som kjenner til transport fra Rogaland (Forsand) til Drammen? Skal frakte en Nidelv 24. Navn og evt. pris. Mvh Tonny Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 Er det noen som kjenner til transport fra Rogaland (Forsand) til Drammen? Skal frakte en Nidelv 24. Navn og evt. pris. Mvh Tonny <{POST_SNAPBACK}> Olav Tenden var ganske behjelpelig når jeg spurte. De holder til i Stryn, og transporterer mellom der og Skien tror jeg det var. Skal ihvertfall transportere en 23fot Barracuda for meg fra Tønsberg til Bergen i midten av Mars. Var det alternativet som var mest gunstig for meg. Bare gi de noen uker, så ordner det seg kanskje. Finner ikke nummeret deres i farten,men en har jo gule sider Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.