Bitteliten Svart 23.September.2012 Link til dette innlegget Svart 23.September.2012 (redigert) Stakefjær er kjekt når du først finner rett hull Redigert 23.September.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 23.September.2012 Link til dette innlegget Svart 23.September.2012 jaja... med luft eller stakefjær så spiller det ingen rolle om du blåser i feil hull ! Bare åpne påfylling på diesel og kjenn om det kjem luft opp. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
glalaks Svart 24.September.2012 Link til dette innlegget Svart 24.September.2012 Eller fyll litt bensin og få noen til å kjenne på hullet. I min båt blåser det ganske bra ut når bensin kommer inn.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Executive Svart 13.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Problemstillingen er ferdigforsket. Det var tett lufting. Nettingen i skrog gjennomføringen var korrodert og gjenngrodd med salt etc. Grei skuring bortsett fra at det som alltid medfører diverse demontering som igjen medfører at noe går istykker og selvsagt finner man flere ting som bør fikses .....osv., osv..... case closed. Takk for interessen og gode innspill Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Zitt Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Jeg har fulgt med på tråden, men har dessverre ikke kunnskap til å ha bidratt med gode innspill. Imidlertid gleder det meg at du har funnet en løsning på problemet ditt! ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 den nettingen er første som fjernes på slik installasjon.. Sorry eg kom ikkje på.det, sidan ingen har det som eg veit om. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Free Lillehammer Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 Håper du byttetet ALLE slangene. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 14.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 Alle slangene skal byttes ja . Må handle litt først. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.