Haa- Startet 15.September.2012 Link til dette innlegget Startet 15.September.2012 Jeg har planer om å kjøpe en gammel åpen tresnekke/sjekte på 19-23 fot. Jeg er også avhengig av å dra denne på henger etter bil. Lurer da på om noen vet noen ca vekter på slike båter? Vet nå foreksempel om en Hvaler halvdekker på 23 fot som jeg synes er veldig fin, men er redd den er ganske tung. Har også sett på noen "sørlandssjekter" på 19-21 fot. Er det kansje noen som har slike båter som vet hvor mye de veier? Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 16.September.2012 Link til dette innlegget Svart 16.September.2012 Hei, jeg har en 23 fots Tromøy 23, som riktignok er en plastsnekke, men mannen med heisekran som tar den opp/setter den ut, har sagt at han mener den veier mellom 1500 - og 2000 kg. Det er nok en grunn til at du sjelden ser slike snekker i 80 km/t langs E-18. Sitér dette innlegget Link to post
Haa- Svart 18.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2012 Med en vekt 1500kg går det jo greit å henge den etter bilen! Hvis den ikke er for bred da. Men for eks en 19-20 fots tresjekte er vel ikke riktig så tung?? Noen som vet vekt på trebåter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.