Lars H. Startet 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 10.Februar.2005 Hei. I siste nummer, nr.2 2005 av Vi Båtägare, skal det være to artikler om Sagabåter som jeg gjerne skulle ha lest. Er dette bladet vanlig hyllevare hos Narvesen? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 (redigert) Om du ser på Narvesen - velg Magasiner så kan du se hvor bladet selges ved at du søker på postnummer. Bladet du leter etter ser slik ut I området med postnummer rundt 1500 har følende Narvesen butikker bladet Fant følgende utsalgssteder for VI BÅTÄGARE MIDTVEIEN 8, 1526 MOSS MOSS JB ST, 1531 MOSS DRØBAK CITY, 1440 DRØBAK STORG 2, 1440 DRØBAK SOLBRÅTANVN.2, 1410 KOLBOTN SJØSKOGEN 7, 1407 VINTERBRO SJØSKOGVN. 7, 1407 VINTERBRO BROCHGT 7-10, 1600 FREDRIKSTAD FREDRIKSTAD JBS, 1600 FREDRIKSTAD VOGELLUND 6, 1394 NESBRU Jeg har det aktuelle bladet - jeg kjøpte det i Sverige denne uka - og får du ikke tak i bladet i Norge kan jeg sende deg en kopi av artikkelen pr faks eller brev. Redigert 10.Februar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 Om du ser på Narvesen - velg Magasiner så kan du se hvor bladet selges ved at du søker på postnummer. . . . . . Jeg har det aktuelle bladet - jeg kjøpte det i Sverige denne uka - og får du ikke tak i bladet i Norge kan jeg sende deg en kopi av artikkelen pr faks eller brev. <{POST_SNAPBACK}> Hei. Den søkegreien til Narvesen var imponerende, ante ikke at noe slikt eksisterte. Så da blir det tur innom Narvesen Lillestrøm (2 steder) eller Strømmen Storsenter på hjemveien fra jobb. Har ingen av stedene bladet, kommer jeg tilbake til tilbudet ditt. Takk skal du ha. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KOB Svart 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 Rimelig velassorterte Narvesen-kiosker har dette bladet. Jeg kjøper det gjerne på CC-Vest når jeg finner noe interessant (men det er på ingen måte i hvert nr). Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.