Jump to content

Trekking av interiør/seter og kalesjer - Draco

LoKi79

Recommended Posts

Tar villig i mot tips for hvor jeg skal henvende meg for å få trukket opp setene, eller kanskje til og med kjøpt nye til min Draco 1900 ST.

Regner med at de som har slikt til min også fikser til andre modeller, så dette er mest for å samle informasjonen på ett sted.

Østlandet er å foretrekke, men frakt er jo nesten gratis nå til dags, så hele landet duger.

For kun trekking av seter og slikt så var det vel rett rundt 15 båtlapper inkludert slisset skai++, så kommer selvfølgelig det man har gjort selv utenom, slik som liming av diverse skai på dashbord og noen andre steder som ikke kunne leveres til salmakeren, lakking av alt innvending, diverse lister, gulvplater, dashbord, instrumenter, brytere og en hel masse andre greier !

For kun trekking av seter og slikt så var det vel rett rundt 15 båtlapper inkludert slisset skai++, så kommer selvfølgelig det man har gjort selv utenom, slik som liming av diverse skai på dashbord og noen andre steder som ikke kunne leveres til salmakeren, lakking av alt innvending, diverse lister, gulvplater, dashbord, instrumenter, brytere og en hel masse andre greier !

Ikke gratis med andre ord. Men herregud det ser lekkert ut! :D

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...