LoKi79 Startet 17.September.2012 Link til dette innlegget Startet 17.September.2012 Tar villig i mot tips for hvor jeg skal henvende meg for å få trukket opp setene, eller kanskje til og med kjøpt nye til min Draco 1900 ST. Regner med at de som har slikt til min også fikser til andre modeller, så dette er mest for å samle informasjonen på ett sted. Østlandet er å foretrekke, men frakt er jo nesten gratis nå til dags, så hele landet duger. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 Jeg trakk interiøret i en 18DC i fjor hos Norsk Bil og Båttrekk på Tjøme, men det var en del jeg måtte fikse på i etterkant (litt pirkete jeg da), men alt i alt en greit utført jobb: Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 Dette så jo veldig bra ut Adeneo! Er dette skai med sveisede sømmer slik de har brukt i alle år på gamle Dracoer, eller er alle sømmene sydd? Jeg har ikke funnet noen som kan levere dette, og det blir ikke det samme med store glatte flater synes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 Ja, det er skai med riller/sveisede sømmer, slik det er i original, og bortsett fra på solsengen er det originale mønsteret fulgt og det ser etter min mening betydelig bedre ut enn bare slett skai. De fleste salmakere får tak i slik skai, men prisen er minst det dobbelte av vanlig skai. Sitér dette innlegget Link to post
LoKi79 Svart 18.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2012 Damn, dette var lekkert. Hva endte du på i pris? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 18.September.2012 Link til dette innlegget Svart 18.September.2012 For kun trekking av seter og slikt så var det vel rett rundt 15 båtlapper inkludert slisset skai++, så kommer selvfølgelig det man har gjort selv utenom, slik som liming av diverse skai på dashbord og noen andre steder som ikke kunne leveres til salmakeren, lakking av alt innvending, diverse lister, gulvplater, dashbord, instrumenter, brytere og en hel masse andre greier ! Sitér dette innlegget Link to post
LoKi79 Svart 19.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2012 For kun trekking av seter og slikt så var det vel rett rundt 15 båtlapper inkludert slisset skai++, så kommer selvfølgelig det man har gjort selv utenom, slik som liming av diverse skai på dashbord og noen andre steder som ikke kunne leveres til salmakeren, lakking av alt innvending, diverse lister, gulvplater, dashbord, instrumenter, brytere og en hel masse andre greier ! Ikke gratis med andre ord. Men herregud det ser lekkert ut! :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.