Frank v. Startet 22.Mars.2003 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2003 Kan få tak i industrilakk til 100 kr literen(2 komponent). Hvordan er denne?Den brukes på lastebilhengere så den skulle vel være voldsom slitesterk skulle man tro. Det er vel samme som er å få til båter,bare mye billigere. Noen som har en mening om dette? Erfaringer???? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 23.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2003 Kven har dette? Er det det mulig å få tak i den av andre? Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 23.Mars.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2003 Kven har dette? Er det det mulig å få tak i den av andre?Det er et firma i drammen;vet ikke hva det heter.Kan få tak i det mellom en kar som driver med sandblåsing av lastebilconteinere. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 23.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2003 Kan du ikke undersøke dette, jeg kan være inntressert i grunning og topplakk til reperasjoner på malingen. Har ikke planer om helakkering av båten så det er jo mindre kvanta vi snakker om. Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 24.Mars.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2003 Kan du ikke undersøke dette, jeg kan være inntressert i grunning og topplakk til reperasjoner på malingen. Har ikke planer om helakkering av båten så det er jo mindre kvanta vi snakker om. Kan sjekke,bare opplys om farge og kvanta på lakken så skal jeg se hva som er å få tak i. Tar kontakt med han som bestiller dette senere i uka. Skal holde deg informert om ståa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.