Jump to content

Treg tilbakemelding fra Norske Sjø


Astor

Recommended Posts

Men har ikke KNBF og NSSF represtanter i styret ? hvis så er, er ikke de MEDLEMMENES representanter og burde representere og sørge for informasjon?

Web-siden er laget og styrt helt og holdent av Lloyds agent i Bergen, som nå er ute av bildet. Det er sannelig ikke lett å få en nye web-side opp og stå over natten! Dessuten må jo Norske Sjø vite mer om det som nå skal stå på web-siden før det kan lages en ny! Det er ikke lett å informere om noe man ikke vet noe om! Det pågår nå en hektisk aktivitet for å få "båten" på rett kjøl igjen! Jeg kan forsikre både deg og dere andre om at Norske Sjø's styre, med representanter fra både KNBF og NSF, tar denne situasjonen meget alvorlig, men vi må ha en viss forståelse for at det nødvendigvis må ta litt tid å få alt på plass igjen.

Hilsen Syvert :headbang:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post

Web-siden er laget og styrt helt og holdent av Lloyds agent i Bergen ...

Akkurat DET skulle det vel vært mulig å få gjort noe med raskt da.

Det er bare å flytte domenet til å peke et annet sted.

 

Det er Norske Sjø som eier siden, og det ville da vært bedre å hatt en enkel side som i første omgang bare inneholdt den pressemeldigen dere har gitt ut.

 

domene eier norskesjo.no:

 

Organization Name..........: Norske Sjø AS

Organization Number........: 954476820

Post Address...............: Vågebyveien 23

Postal Code................: N-0569

Postal Area................: Oslo

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 22 35 68 00

Fax Number.................: +47 66 77 40 61

Email Address..............: post@norskesjo.no

Link to post

Akkurat DET skulle det vel vært mulig å få gjort noe med raskt da.

Det er bare å flytte domenet til å peke et annet sted.

 

Det er Norske Sjø som eier siden, og det ville da vært bedre å hatt en enkel side som i første omgang bare inneholdt den pressemeldigen dere har gitt ut.

 

domene eier norskesjo.no:

<{POST_SNAPBACK}>

Her er jeg helt enig med deg Lasse.

 

Det er vel bare rett å rimelig at vi som kunder fikk denne infoen, og også at det sto på deres hjemmesider.

Dette vitner om uproffesjonell organisasjon, som ikke har hatt kontrollen, og heller ikke har holdt fokus på hva de lever av...., nemlig kundene!!!!

Det går ikke ann å behandle sine kunder slik!

 

USERIØST av både NS og eierne!

 

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post

Jeg sier det igjen. Jeg liker ikke situasjonen vi er kommet opp i. Jeg følger saken til min kompis som mistet båten sin i brann på Nærsnes i høst. Jeg ser hvordan han sliter for å få info om saken sin.

 

Tror det eneste fornuftige er å bytte selskap, dersom det ikke kommer positive nyheter i løpet av februar-mars.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...