Sebaldus Svart 17.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Og nå som Norske Sjø kunne kapret mange nye kunder på at de ikke krever registrering i RSSR. Triste greier. Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 17.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Men har ikke KNBF og NSSF represtanter i styret ? hvis så er, er ikke de MEDLEMMENES representanter og burde representere og sørge for informasjon?Web-siden er laget og styrt helt og holdent av Lloyds agent i Bergen, som nå er ute av bildet. Det er sannelig ikke lett å få en nye web-side opp og stå over natten! Dessuten må jo Norske Sjø vite mer om det som nå skal stå på web-siden før det kan lages en ny! Det er ikke lett å informere om noe man ikke vet noe om! Det pågår nå en hektisk aktivitet for å få "båten" på rett kjøl igjen! Jeg kan forsikre både deg og dere andre om at Norske Sjø's styre, med representanter fra både KNBF og NSF, tar denne situasjonen meget alvorlig, men vi må ha en viss forståelse for at det nødvendigvis må ta litt tid å få alt på plass igjen.Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
bliss X Svart 17.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Web-siden er laget og styrt helt og holdent av Lloyds agent i Bergen ... Akkurat DET skulle det vel vært mulig å få gjort noe med raskt da. Det er bare å flytte domenet til å peke et annet sted. Det er Norske Sjø som eier siden, og det ville da vært bedre å hatt en enkel side som i første omgang bare inneholdt den pressemeldigen dere har gitt ut. domene eier norskesjo.no: Organization Name..........: Norske Sjø AS Organization Number........: 954476820 Post Address...............: Vågebyveien 23 Postal Code................: N-0569 Postal Area................: Oslo Country....................: Norway Phone Number...............: +47 22 35 68 00 Fax Number.................: +47 66 77 40 61 Email Address..............: post@norskesjo.no Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 17.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Akkurat DET skulle det vel vært mulig å få gjort noe med raskt da. Det er bare å flytte domenet til å peke et annet sted. Det er Norske Sjø som eier siden, og det ville da vært bedre å hatt en enkel side som i første omgang bare inneholdt den pressemeldigen dere har gitt ut. domene eier norskesjo.no: <{POST_SNAPBACK}> Her er jeg helt enig med deg Lasse. Det er vel bare rett å rimelig at vi som kunder fikk denne infoen, og også at det sto på deres hjemmesider. Dette vitner om uproffesjonell organisasjon, som ikke har hatt kontrollen, og heller ikke har holdt fokus på hva de lever av...., nemlig kundene!!!! Det går ikke ann å behandle sine kunder slik! USERIØST av både NS og eierne! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
fernanda Svart 17.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Og hva skal vi som er forsikret i Norske sjø gjøre? Skal vi bare sitte på gjerdet å håpe det beste, eller kanskje vi burde gå kollektivt til andre selskaper, som forsikringsflyktninger, og søke om et gunstig tilbud med begrunnelse i situasjonen i NS. Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Astor Svart 17.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Jeg sier det igjen. Jeg liker ikke situasjonen vi er kommet opp i. Jeg følger saken til min kompis som mistet båten sin i brann på Nærsnes i høst. Jeg ser hvordan han sliter for å få info om saken sin. Tror det eneste fornuftige er å bytte selskap, dersom det ikke kommer positive nyheter i løpet av februar-mars. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bliss X Svart 17.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Jeg er ikke forsikret i Norske Sjø, men forstår godt frustrasjonen til dere som er det. Snakket med Jan Syvertsen KNBF tidligere idag, og jeg kan forsikre om at de jobber på spreng for å finne en løsning. Føler meg nokså overbevist om at dette ordner seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.