Frøken Fryd Svart 12.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Oppdatert liste over påmeldte: 2 x Frøken Fryd 1 x Bergen 2 x Sumo 2 x Ida Marie 2 x Lillefix 2 x 880 1 x Skipper Worse 1 x Junior1 2 x Dreamer 15 fine gjester! Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Forstår at tiden for påmelding nå er ute. Så denne for sent! Ønsker dere en styggelig hund!! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 16.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Kan se hva jeg får til, er det flere da? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 Kan se hva jeg får til, er det flere da? Sendte deg en IM for noen dager siden, men vet ikke om du leste den: Blir gjerne med hvis du klarer skaffe plass. Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 (redigert) Jeg så ikke meldingen din, beklager det, har svart deg nå, skal forsøke å få dette til. Oppdatert liste over påmeldte: 2 x Frøken Fryd 1 x Bergen 2 x Sumo 2 x Ida Marie 2 x Lillefix 2 x 880 1 x Skipper Worse 1 x Junior1 2 x Dreamer 2 x Bonita I 17 flotte gjester! Redigert 17.Oktober.2012 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 Jeg så ikke meldingen din, beklager det, har svart deg nå, skal forsøke å få dette til. Oppdatert liste over påmeldte: 2 x Frøken Fryd 1 x Bergen 2 x Sumo 2 x Ida Marie 2 x Lillefix 2 x 880 1 x Skipper Worse 1 x Junior1 2 x Dreamer 1 x Bonita I 17 flotte gjester! Korrigerte til 1 Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Bonita I Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 . Oppdatert liste over påmeldte: 2 x Frøken Fryd 1 x Bergen 2 x Sumo 2 x Ida Marie 2 x Lillefix 2 x 880 1 x Skipper Worse 1 x Junior1 2 x Dreamer 2 x Bonita I 17 flotte gjester! Ny rettelse - Rederinnen blir med så da skulle listen stemme Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 Hva var det jeg sa? Dere er velkommen begge naturligvis! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2012 Fikk beskjed nå at vi kunne få noen flere stoler om nødvendig så det er fortsatt mulighet for de som ikke allerede er påmeldt! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2012 Oppdatert liste over påmeldte: 2 x Frøken Fryd 1 x Bergen 2 x Sumo 2 x Ida Marie 2 x Lillefix 2 x 880 1 x Skipper Worse 1 x Junior1 2 x Dreamer 2 x Bonita I 2 x Laholm 19 spente gjester! Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 24.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2012 Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Og hvor er de forutgående øvelser? Å bestige landgangen til Hurtigruten kl 2030 krever at vi har trent på å finne hvor båten er, og hva som er de lokale skikker! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 29.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Jeg skal legge ut litt mer info i forkant av kvelden, er det noen som fortøyer i Vågen i år? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Vi hadde tenkt å fortøye i Vågen. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 5.November.2012 Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Det nærmer seg årets julemiddag , og værmeldingene ser jo riktig så fin ut. Lurer sterkt på å ta båten inn til "byd`n" - er det flere som tenker det samme ? En "lille en" før vi beveger oss over haugen til Hurtigruten kunne jo være på sin plass ...... Er der noe mer info vedr. bordplassering, eller får vi anvist ved ankomst ? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Frøken Fryd Svart 5.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Dreamer har jo planer om å ta båten med, hva med Ida Marie da? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 5.November.2012 Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Det finnes ellers et privat festlokale et halvt kvartal opp fra Strandkaien. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 5.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Fortell fortell Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 "Billetten" min kan overtas om noen har veldig lyst å komme. En nyoperert delvis pleietrengende ungdom i heimen kombinert med en bortreist Kaptein Blondebill gjør at jeg må komme sent og gå tidlig fra arrangementet om jeg skal delta. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Dreamer har jo planer om å ta båten med, hva med Ida Marie da? Askøy striler ankommer alltid byen i båt vet du..... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Fortell fortell Strandshjørnet, 3 etg... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
o.b.lix Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Strandshjørnet, 3 etg... Hmm, kontoret til Varg Veum? Eller en mer belest "kollega"? Men er det CBC i lokalene? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Dreamer har jo planer om å ta båten med, ... Frøken Fryd: I can take a hint .. Deltakere på årets julebord inviteres herved til forfriskninger ombord på Dreamer fra kl 18.30. Vi forsøker å få kaiplass ved Bryggen. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 AVLYST! Samlingen på Dreamer er avlyst på grunn av dårlig vær. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Trollfjord har startet innseilingen til Bergen, vi starter snart innseilingen til Julemiddagen her også snart. For dere som drar rett ombord er baren på dekk 8 åpen hele tiden, ellers er det fint om dere kan være på plass litt før 20:30. Resturanten finnes akter på dekk 5. Da er det bare å ønske velkommen! Tenker jeg drar innom SW på hjørnet før middagen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.