GeirKS Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Joelle er nok ute og seiler Geir Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Joelle er nok ute og seiler Geir <{POST_SNAPBACK}> Ville jeg også gjort Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Permo Electronics A/S Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Hvem kan segla utan ....... rigg! ? Fred/Permo Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2005 Joelle seiler neppe, all den tid B30`an hanses står på Leangbukta fortsatt.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
TMS Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 På meg virker saken opplagt, 1) Joelle gleder seg vanvittig til å få ny fin båt 2) Joelle ble vanvittig skuffet når han trodde båten kom til å bli forsinket 3) Joelle ble veldig skuffet når riggen ikke ankom før messen og han dermed ikke sparte penger til rigging, som han ville ha gjort hvis båten hadde blitt rigget til utstillingen for leverandørens regning 4) Joelle og leverandør var tydeligvis uenige i om gratis rigging var avtalt, eller mer som en ekstra "bonus" dersom den skulle rigges til messen 5) Joelle ble veldig skuffet når putetrekkene ikke var som forventet/forespeilet og holdningen fra leverandøren føltes noe nonchalant 5) I sin utålmodighet/skuffelse begynte joelle og "prosesere" saken på nettet parallelt med samtalene med leverandøren, noe som sikkert gjorde det vanskelig for begge parter 6) Fristen for levering av båten er først i midten av april, og leverandøren klarer sikkert å levere innen da 7) Nå er det ikke lyd fra Joelle, fordi Lunde båt, i kjent stil, har ordnet opp slik at alle er fornøyd MAO Happy ending ! Lykke til med ny fin båt Joelle ! Sitér dette innlegget TMS Link to post
Suzuki Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 7) Nå er det ikke lyd fra Joelle, fordi Lunde båt, i kjent stil, har ordnet opp slik at alle er fornøyd MAO Happy ending ! Jeg er ikke så sikker på at du har dekning for den påstanden..... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
TMS Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 (redigert) Selvfølgelig har jeg ikke dekning for den påstanden.... jeg sier jo at ..... for meg synes det opplagt... Redigert 31.Mars.2005 av TMS (see edit history) Sitér dette innlegget TMS Link to post
bliss X Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 7) Nå er det ikke lyd fra Joelle, fordi Lunde båt, i kjent stil, har ordnet opp slik at alle er fornøyd MAO Happy ending ! Betviles. Skal det spekuleres, tror jeg heller Joelle har gått lei hele greia og hevet kjøpet, men det hadde vært hyggelig om Joelle kunne gitt oss fortsettelsen på historien. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 Betviles. Skal det spekuleres, tror jeg heller Joelle har gått lei hele greia og hevet kjøpet, men det hadde vært hyggelig om Joelle kunne gitt oss fortsettelsen på historien. <{POST_SNAPBACK}> Hvis leveringsdato var 15 April tror jeg han kommer dårlig ut ved å heve kjøpet nå. Sitér dette innlegget Link to post
TMS Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 Betviles. Skal det spekuleres, tror jeg heller Joelle har gått lei hele greia og hevet kjøpet, men det hadde vært hyggelig om Joelle kunne gitt oss fortsettelsen på historien. <{POST_SNAPBACK}> Skal vi vedde ? Jeg tror de har kommet til enighet vedrørende rigging, putestoff, og at Joelle kommer til å bli kjempefornøyd med båten som blir levert til avtalt tid ihh til kontrakten ! Joelle, har du avbestilt båten ?, er dere enige ? Sitér dette innlegget TMS Link to post
Permo Electronics A/S Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 Skal det spekuleres vil også jeg være med.... Tror neppe Joelle har avbestilt - og hvorfor i allverden skulle han finne på det? Den eneste grunnen måtte da være for å glede Lunde Båt, men jeg kan dårlig tenke meg at Joelle føler det som sin viktigste oppgave å gjøre akkurat det. Joelle har en grei kontrakt - og er Lunde Båt ikke på konkursens rand får han det han har kontraktfestet - med eller uten Lunde Båt sin gode vilje. Det kan dog ta litt lenger tid uten godvilje fra Lunde - og den synes jo å være tilstede bare i liten grad. mvh Fred/Permo Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 (redigert) Kanskje dette kan være en ide for Joelle: Misfornøyd bileier som synger ut Han kan jo si hva han mener om importøren selv om han er fornøyd med båten. Kanskje han kan få en påskrift i seilet? Redigert 31.Mars.2005 av Sebaldus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 Når jeg leser gjennom TMS sitt innlegg, må jeg jammen si meg enig. Godt sagt TMS! Hva er egentlig problemet? Foreløpig er leveringsdato ikke passert. Putene får sikkert riktig farge etter hvert. Rigging kan bli et problem, men hvem som har misforstått er jo ikke godt å si. Det løser seg sikkert. Så her har man skrevet side opp og side ned, 113 innlegg i alt, om noe som antagelig ender opp i henhold til kontrakt til riktig leveringsdato. Båten står jo der klar og om 14 dager er det bare velstand. Jeg kalte Joelle tafatt. Det trekker jeg tilbake. Vanskelig å kunne klage på noe som helst når båten ikke er levert. Storm i et vannglass? La det i alle fall bli vann i glasset før man lager storm. Vannet kommer ikke før den 15. april. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 Hvis leveringsdato var 15 April tror jeg han kommer dårlig ut ved å heve kjøpet nå. <{POST_SNAPBACK}> La det i alle fall bli vann i glasset før man lager storm. Vannet kommer ikke før den 15. april. <{POST_SNAPBACK}> Dette kan ennå ordne seg, hvis litt tålmod.... Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 31.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 Forstår det også slik at dette har ordnet seg men at Joelle kanskje vil legge saken død nå. Det er jo utrolig hvordan litt omtale kan få fart på sakene... Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 6.April.2005 Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Jeg synes faktisk at det er rett og rimelig at Joelle kommenterer hvordan det har gått. Om han ikke vil gå i detalj er ok, men en tilbakemelding etter at så mange har engasjert seg for å hjelpe... mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 6.April.2005 Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Joelle er aktiv her på baatplassen, senest i dag. Så når han ikke kommenterer denne saken er det sikkert en god grunn til det. Jeg antar at han kommer tilbake til saken når tiden er inne. Inntil da synes jeg han skal få være i fred. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Verrie Svart 6.April.2005 Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Joelle er aktiv her på baatplassen, senest i dag. Så når han ikke kommenterer denne saken er det sikkert en god grunn til det. Jeg antar at han kommer tilbake til saken når tiden er inne. Inntil da synes jeg han skal få være i fred. <{POST_SNAPBACK}> Tiltredes !!!! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 6.April.2005 Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Joelle har sendt IM til flere som deltok i denne diskusjonen tidligere. Han melder at ting har ordnet seg til det beste, men at han av forsjellige årsaker ikke ønsker å skrive mer om saken på nettet. Vi får bare respektere det, så jeg foreslår at vi stenger tråden. Joelle kommer sikkert tilbake med både det ene og det andre når han kommer igang med den nye båten Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 6.April.2005 Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 En liten tilføyelse: Joelle er nå en fornøyd kunde av Lunde Båt Kommentar fra moderator: Tråden var stengt, men er av teknisk årsak er tråden åpnet igjen. Det er ikke tillatt å poste flere innlegg her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.