Jump to content

Uffffff, leverans forsinkelse


joelle

Recommended Posts

På meg virker saken opplagt,

 

1) Joelle gleder seg vanvittig til å få ny fin båt

 

2) Joelle ble vanvittig skuffet når han trodde båten kom til å bli forsinket

 

3) Joelle ble veldig skuffet når riggen ikke ankom før messen og han dermed ikke sparte penger til rigging, som han ville ha gjort hvis båten hadde blitt rigget til utstillingen for leverandørens regning

 

4) Joelle og leverandør var tydeligvis uenige i om gratis rigging var avtalt, eller mer som en ekstra "bonus" dersom den skulle rigges til messen

 

5) Joelle ble veldig skuffet når putetrekkene ikke var som forventet/forespeilet og holdningen fra leverandøren føltes noe nonchalant

 

5) I sin utålmodighet/skuffelse begynte joelle og "prosesere" saken på nettet parallelt med samtalene med leverandøren, noe som sikkert gjorde det vanskelig for begge parter

 

6) Fristen for levering av båten er først i midten av april, og leverandøren klarer sikkert å levere innen da

 

7) Nå er det ikke lyd fra Joelle, fordi Lunde båt, i kjent stil, har ordnet opp slik at alle er fornøyd

 

 

MAO Happy ending !

 

Lykke til med ny fin båt Joelle !

TMS

Link to post
Share on other sites

7) Nå er det ikke lyd fra Joelle, fordi Lunde båt, i kjent stil, har ordnet opp slik at alle er fornøyd

MAO Happy ending !

Betviles.

Skal det spekuleres, tror jeg heller Joelle har gått lei hele greia og hevet kjøpet, men det hadde vært hyggelig om Joelle kunne gitt oss fortsettelsen på historien. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Betviles.

Skal det spekuleres, tror jeg heller Joelle har gått lei hele greia og hevet kjøpet, men det hadde vært hyggelig om Joelle kunne gitt oss fortsettelsen på historien.  :smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Skal vi vedde ?

 

 

Jeg tror de har kommet til enighet vedrørende rigging, putestoff, og at Joelle kommer til å bli kjempefornøyd med båten som blir levert til avtalt tid ihh til kontrakten !

 

 

Joelle, har du avbestilt båten ?, er dere enige ?

TMS

Link to post
Share on other sites

Skal det spekuleres vil også jeg være med....

 

Tror neppe Joelle har avbestilt - og hvorfor i allverden skulle han finne på det?

Den eneste grunnen måtte da være for å glede Lunde Båt, men jeg kan

dårlig tenke meg at Joelle føler det som sin viktigste oppgave å gjøre akkurat det.

 

Joelle har en grei kontrakt - og er Lunde Båt ikke på konkursens rand får han

det han har kontraktfestet - med eller uten Lunde Båt sin gode vilje.

Det kan dog ta litt lenger tid uten godvilje fra Lunde - og den synes jo å være

tilstede bare i liten grad.

 

mvh

 

Fred/Permo

Link to post
Share on other sites

Når jeg leser gjennom TMS sitt innlegg, må jeg jammen si meg enig. Godt sagt TMS!

 

Hva er egentlig problemet? Foreløpig er leveringsdato ikke passert. Putene får sikkert riktig farge etter hvert. Rigging kan bli et problem, men hvem som har misforstått er jo ikke godt å si. Det løser seg sikkert.

 

Så her har man skrevet side opp og side ned, 113 innlegg i alt, om noe som antagelig ender opp i henhold til kontrakt til riktig leveringsdato. Båten står jo der klar og om 14 dager er det bare velstand.

 

Jeg kalte Joelle tafatt. Det trekker jeg tilbake. Vanskelig å kunne klage på noe som helst når båten ikke er levert. Storm i et vannglass? La det i alle fall bli vann i glasset før man lager storm. Vannet kommer ikke før den 15. april.

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

Joelle har sendt IM til flere som deltok i denne diskusjonen tidligere.

 

Han melder at ting har ordnet seg til det beste, men at han av forsjellige årsaker ikke ønsker å skrive mer om saken på nettet.

 

Vi får bare respektere det, så jeg foreslår at vi stenger tråden. Joelle kommer sikkert tilbake med både det ene og det andre når han kommer igang med den nye båten :wink:

 

:sailing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...