peterka Startet 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2012 Ser at det har fliset seg litt på båndet til vinsjen til min Brenderup Båthenger. Er det muligheit å bytte kun båndet eller må eg bytte både bånd og vinsj? Kva koster noko slikt? Går det ann å reparere båndet med å brenne det? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Jeg kjøpte nytt bånd til min hos Maritim. Bare pass på å få et som har samme bruddstyrke som det gamle. Disse båndene blir svekket av sollys, og bør byttes regelmessig Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Fergu Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Jeg har den største BRENDERUP hengeren og en båt med egenvekt på 2400kg. Kjøpte nytt bånd hos BILTEMA, Artikkel 30081, pris kr 109,- Bruddgrensen er 1500kg. Jeg skal ikke løfte båten, bare trekke den opp på hengeren. Fungerer utmerket! Sitér dette innlegget Link to post
peterka Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Flott, eg trenger nok ikkje lenger enn den på 7,8 meter. Takk for svaret! Finnes det nokon plass på nett som har oversikt over kva for lyspærer som passer på brenderup hengere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.