Cruiseliner Startet 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2012 Tydelig at mange nye båtfolk har kommet til i høst. Godt å se at båtliv ikke er forbeholdt en utdøende rase og at mange nye utnytter dagens gode kjøpers marked for å skaffe seg båt. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 (redigert) Helt enig ! Vi skal ikke glemme at det sikkert også er mange erfarne båtfolk som hiver seg på denne vanedannende nettsiden underveis ! Heia BP ! Redigert 2.Oktober.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Det er nok veldig riktig Worry. Det er nok ikke helt riktig at de som bruker mest tid på BP er de mest erfarne båtfolka. Kanskje tvert i mot Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Cruiseliner Svart 2.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Det tilkommer nok også en del erfarne folk som "oppdager" denne siden, men i høst har jeg registrert mange spørsmålsstillinger som helt klart bærer preg av at det er sylferske folk som står bak. Dette er spesielt godt å se. Det tyder på at det faktisk er nyrekruttering - la oss ta godt vare på dem. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Ja helt enig, det var ikke "vondt" ment :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Cruiseliner Svart 2.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Oppfattet ikke at du mente noe vondt heller. Vet jo at du egentlig er veldig god på bunn. ;-)) Sitér dette innlegget Link to post
Sømanden Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 Ja, helt siden jeg spurte om en Tamd 40 motor jeg holdt på med har jeg stadig vært innom. Er en del her som sitter på masse kompetanse / erfaringer som kommer oss nybegynnere tilgode. Har hatt div. båter i over 20 år og lærer stadig noe nytt, hvis ikke er det bare å spørre her Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 Helt enig, BP må en bare innom hver dag, alltid hjelp og gode råd å få. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 En del av tårådene er gull uavhengig av erfaring. Eksempelvis har jeg lest mye på trådene status svenskekysten og Danmark i sommer da vi selv planlegger runden neste sommer. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 Enig i at det er veldig mye godt å hente her knyttet til lokal kunnskap om vår lange kyst. Kanskje er det den viktigste kunnskapen på baatplassen som en ikke finner hvor som helst, men mye annet blir diskusjoner hvor en i alle fall må ha kunnskaper og erfaringer for å skille ut om der er "fleip eller fakta. Derfor kan det være lurt av uerfarne båtfolk å sjekke ut "gode råd" litt før de praktiseres. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.