Gambrinus Startet 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2012 Tenker å bytte Kalesje på min Risør 27 denne vinteren, og lurer i den forbindelse på om noen har hørt om denne karen. Han virket som han kjente båttypen og hadde en forbedret mal. Fint om noen har erfaringer:) Sitér dette innlegget Link to post
Balcony Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Dette er folk med lang erfaring og ekspertise. De har laget kalesje til meg to ganger, og det passet perfekt. Kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Gambrinus Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Da tror jeg går for han, visste tydelig hva han snakket om. Takk for svar;) Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Min fra agder kalesje lekker i ned kant av vinduer ! Sitér dette innlegget Link to post
Gambrinus Svart 3.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Er ikke det enkel sak å fikse i forhold til dårlig passform som de fleste andre billiglevrandører sliter med? Sitér dette innlegget Link to post
Gambrinus Svart 4.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2012 Tror jeg fårgi de en sjanse gitt:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.