Tbjelland Startet 5.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2012 Har en 140hk v4 fra 1989 som ikke vill yte fult. Den starter og sviver på tomgang,dør ut ofte når jeg setter den i gir. Og sliter stort med og dra en liten lett båt opp i plan. Maks turtall jeg klarer er 4000rpm,før klarte jeg 5400rpm. Det tar lang tid og komme opp til 4000rpm.tidligere så spratt båten opp i plan. Noen som har peiling hvor jeg kan begynne feilsøkingen? Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 5.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2012 Tjaaa! Tipper på mellomregisterdysene. De gror lett igjen og da er den såkalt møkklat. Andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2012 hvor sitter disse mellomregisterdysene? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Vbunn Svart 5.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2012 Ja du har ikke peiling. Har du sjekket noen elementære ting som. Plugger, Bensin, tenning.? Sitér dette innlegget Link to post
Vbunn Svart 5.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2012 Tjaaa! Tipper på mellomregisterdysene. De gror lett igjen og da er den såkalt møkklat. Andre forslag? Ja du har ikke peiling. Har du sjekket noen elementære ting som. Plugger, Bensin, tenning.? Sitér dette innlegget Link to post
Ktveiten Svart 5.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2012 Ja du har ikke peiling. Har du sjekket noen elementære ting som. Plugger, Bensin, tenning.? Syntes sånne innlegg kan spares... Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.