Sjeldenutpå Startet 5.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2012 Eg er usikker på om denne skjermen har justering for lysstyrke, men forstår det slik på selger. Noen som kjenner til det? Tenker å sette den opp mot laptop for kartplotterbruk. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2012 Ser ut som tilkobling er merket RGB, på eit bilde. Det er vel neppe det samme som VGA.... og ikkje har den usb tilkobling. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
cosmic Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 Svarer jo ikke på det du spør om,men jeg har en eldre Samsung Syncmaster 15`.Den er montert omtrent i frontvinduet,og har aldri tenkt på om det er mulig å justere lysstyrken.Ser alltid mer enn godt nok,mener jeg bestemt.Har og brukt pc direkte på ``dashbordet``,og konstaterte fort at det var nærmest ubrukelig i dagslys. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 Testet ombord med en Dell i dag. Blytung skjerm. Den har 12V tilkobling, men det var jaggu 12 V ut fra skjerm, ikkje inn....så den måtte ha 230V. Altså skal eg ikkje ha den ombord. Men det eg merka meg mest med, var at når eg stilte lyset opp og ned på laptoppen, så følger ikkje skjerm 2 med. Det var dumt. Tungvindt å trykke seg igjennom menyer på trykknappene på skjermen for å dimme til kvelden dersom det skulle bli nødvendig. Det er nattprogram på bluechart, men eg trur det går på klokka om eg husker rett. Seiler sjelden i mørket Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.