Nidelvdriver Startet 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2012 Har en Nidelv 24 1982 modell med buet sittegruppe akter. Vi ønsker nå å bytte ut ut putene, stolene, rygg og setetrekk i kabinen og legge nye tepper. Kan noen tipse meg om hvor jeg kan få gjort dette. Bor i Sandefjord og er rimelig mobil i østlandsområdet. Hilsen bdk Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 Hei, jeg fikk nytt putesett lagd sist vinter hos Svenden på Mjåvann i Kristiansand. De er flinke og de var kjempegreie og ekspeditte å ha med å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
hakonrk Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 (redigert) Har nylig levert alle putene i min Bavaria 41 til omtrekking hos Kalesjemaker'n på Eidsvoll. Var totalt 22 puter, og han skulle ha drøyt 10 tusen for arbeidet (kom på ca. 20 tusen totalt med stoffet jeg valgte). Syntes ikke det var så ille med tanke på det enorme lasset med puter jeg leverte. Han blir i alle fall vant til å trekke om båtputer, for kort etter jeg leverte mitt lass fikk han et nytt, enda større, lass fra en fyr med en 52 fots Fairline. Siden dette er nesten 20 mil fra Sandefjord er det kanskje ikke så aktuelt for deg, men tipser deg likevel, i tilfelle han er vesentlig billigere enn andre du snakker med. Redigert 6.Oktober.2012 av hakonrk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 7.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2012 Siden du holder til innen rimelig avtand til Arendal kan du vel ta kontakt med Kåre hos Nidelv. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 7.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2012 Nidelv fabrikken leverer nye orginale deler... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Roger jo Svart 7.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2012 mulig her Norske Båt- og Biltrekk AS 33 39 26 99 Mågerø Marina, 3145 Tjøme 1 Haugen Arne 33 11 48 75 Lerkelundveien 1, 3262 Larvik Wenche Antonsen 33 45 31 03 Råstadveien 162 3239 SANDEFJORD Solløkka Båtkalesjer 33 46 36 67 Solløkkaveien 5 3233 Sandefjord Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
SR400 Svart 31.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2013 Har du tid til å vente så kan du sende forespørsel til www.tapi-car.pl De lagde alle putene i båten min for 3200 kr. Sendte de i posten, totalpris 4000 inkl frakt. Jeg mailet bare tegninger og mål på mail, komplette puter med skum og glidelåser. Sitér dette innlegget http://nmbf.no http://baatene.blogspot.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.