Sira Startet 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2005 Påsken nærmer seg og jeg skal hente min ny-innkjøpte Kragerø 32 i Mandal i påsken. Turen starter Skjærtorsdag hvis været er bra. Trenger derfor tips fra dere som holder til nedover sørlandskysten. Jeg har båtplass i Fredrikstad og har for det meste gått nedover svenskekysten og Danmark. Er derfor lite kjent på andre siden. Har papirkart og Furuno kartplotter,så navigasjonen skulle kunne gå greit.Ellers er båten meget bra utstyrt med f.eks. radar ,autopilot,vhf,baugpropell,varme,og det meste en båt trenger. Gleder meg til å ta fatt på turen med ny båt og er helt sikker på at jeg får mange gode tips fra dere. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Verrie Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Heisan, lykke til med ny båt. For et par tre uker siden ble der rikholdig utfylt tips og forslag samt ruteopplegg med utregning av tider på distanser for den strekning du skal gå. Søk på emneregisteret oppe i høyre hjørne så finner du. Du kan eventuelt også søke på bitteliten sine emner, da jeg mener tråden ble startet av ham i det ene tilfelle.... Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 (redigert) Du kan eventuelt også søke på bitteliten sine emner, da jeg mener tråden ble startet av ham i det ene tilfelle....Stemmer det - jeg spurte om tips og råd for min første tur langs Sørlandskysten på egen kjøl. Har tegnet inn masse tips i Kystatlaset basert på tips og råd Her er linken Sørlandstur. Lykke til med spennende tur. Tenk på at det er kaldt i vannet nå om noe skulle skje - så vær forsiktig! Et tips på veien: HH har redningsdrakter til ca 1200 kr/stk - kjøpes på www.nssr.no. Her er en tråd om disse draktene. Jeg har brukt en hel del tid på å lese KOB's hjemeside - der er det mange tips om fine steder - og alt illustrert med kart og bilder Redigert 12.Februar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.