MR Swe Startet 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2012 (redigert) Hei, Har monternt ny manuell do i båten. Går det montere kvern/pumpe til manuell do? Er det noen mening? Og går kvernen automatisk på i så fall når man pumper ut fra do?? Redigert 8.Oktober.2012 av MR Swe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 (redigert) Til de fleste dasser får du ombygningssett til Elektrisk med kværn. Jeg har hatt begge deler og er mest fornøyd med manuell. Elektrisk trekker en del strøm, + at den bruker mer vann. Dette betyr at septiktanken fortere blir full. Feks en av disse RSL Redigert 8.Oktober.2012 av RSL (see edit history) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
MR Swe Svart 8.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 er kansje ikke helt det jeg mener. En venn mente jeg kunde sette på en kvern mellen do og tanken. AT jeg kunde behålla den manuella do men att alt gikk igjenom en kvern etterpå.. Men det kansje er helt feil? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 Skal du ha kvern må du kverne mens du pumper. Ser ingen fordeler med sånt opplegg kontra en vanlig eletrisk do med kvern. Du vil bruke tilnærmet like mye strøm og opplegget blir tungvint. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 8.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 taakker for hjelpen.. Da dropper jeg kvern :-) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 Like godt! Hvorfor skal du kverne noe som uansett løser seg opp i tanken? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.