Jump to content

CAV Perkins 6354 fordelerpumpe, bytte o-ringer på 'gass' akslingen

fiskebat

Recommended Posts

Takk , det var til god hjelp , stoppakselen og alt som kan skrues ut er fjernet, men både regulerings stemplet og akslingen (med de slitte o ringene) som driver regulerings stempelet vil ikke ut uten at det må brukes slag eller store krefter, så jeg var redd at regulerings stempelet måtte ut før regulerings akslingen prøves dratt eller slått ut.

.Vis jeg har forstått "Baisiken" rett nå så skal jeg klare å dra ut akslingen uten å måtte dra ut stemplet uten at det blir ødelagt.

Fikk ut regulatorstemplet men ikke speedakslingen, tok med meg delen til Autoex i Trondheim som tok ut speedakslingen og skiftet o ringer på den .

God sevice , gjorde det mens jeg ventet på kundemottaket med en kopp kaffe til en hyggelig pris.

Han exsperten som tok den ut sa at den må takes ut på en spesiel måte, spurte ikke hvordan men lurer fælt på hva han gjorde.

Har akslingen fått en dag til med meg så har jeg nok ødelagt den , Det er rimeligst å best å forstå sine begrensninger i andres fag i tide.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...