Jump to content

Ønsker å leie båthenger for bil , skal frakte 22 fots snekke

Tor Erik

Recommended Posts

Hei

Er ny på forumet her.

Jeg vurderer å kjøpe ei 22 fots plast snekke som ligger langt herfra jeg bor ( ca 40 mil ). Det er ikke aktuelt å kjøre båten for egen maskin til havs........

Noen som vet om hvor en kan få leid en stor båthenger med lange støtter som passer for snekke til dette formålet ?

Helst i Østfold eller på Østlandet et sted.

Tenkte å bruke en stor bil å taue med, GMC pickup, veier 3.500 kg

Innbiller meg at det blir forholdsvis dyrt å få båten fraktet på lastebil......

Takker for svar !

Heisann

Hadde samme problemstilling for noen uker siden da jeg skulle hente nyinnkjøpt snekke fra Bergen. Endte opp med å kjøpe en ny henger da jeg har behov for å ta den opp og ned til Sverige i start og slutten av sesongen. Men det ligger ute mange lånehengere på finn.no under torget, hvor det er mulig å leie henger for underkant av en tusenlapp. Det er selvsagt avhengig av hvor lang tid den skal lånes. Husk å sjekke vekten på båten, og begrensningen på hengeren, samt hvor mye du kan trekke med bilen. Det står i vognkortet. Lykke til, og kjør forsiktig.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...