Tor Erik Startet 9.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2012 Hei Er ny på forumet her. Jeg vurderer å kjøpe ei 22 fots plast snekke som ligger langt herfra jeg bor ( ca 40 mil ). Det er ikke aktuelt å kjøre båten for egen maskin til havs........ Noen som vet om hvor en kan få leid en stor båthenger med lange støtter som passer for snekke til dette formålet ? Helst i Østfold eller på Østlandet et sted. Tenkte å bruke en stor bil å taue med, GMC pickup, veier 3.500 kg Innbiller meg at det blir forholdsvis dyrt å få båten fraktet på lastebil...... Takker for svar ! Sitér dette innlegget Link to post
Hällestrand Svart 9.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2012 Heisann Hadde samme problemstilling for noen uker siden da jeg skulle hente nyinnkjøpt snekke fra Bergen. Endte opp med å kjøpe en ny henger da jeg har behov for å ta den opp og ned til Sverige i start og slutten av sesongen. Men det ligger ute mange lånehengere på finn.no under torget, hvor det er mulig å leie henger for underkant av en tusenlapp. Det er selvsagt avhengig av hvor lang tid den skal lånes. Husk å sjekke vekten på båten, og begrensningen på hengeren, samt hvor mye du kan trekke med bilen. Det står i vognkortet. Lykke til, og kjør forsiktig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.