Windy37GM Startet 23.Mars.2003 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2003 På båten min (Skibsplast 655, 1996) er den ene skutesiden blitt ujevn i fargen på noen steder. Nesten som skai. Båten er egentlig hvit. Jeg har forsøkt med Hugos, men den klarer ikke å fjerne det. Er det noen som vet om andre vidundermidler som kanskje kan virke? Hilsen Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
hasog Svart 23.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2003 Du kan prøve å rubbe skroget. Jeg brukte exsentsliper med rubbing fra Hempel. Skal si at båten kom seg med en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.Mars.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2003 Hempel Gelcoat Cleaner fungerte som en drøm. Nå skal hele skutesiden taes i helgen.. Hilsen Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Kare_L Svart 26.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2003 Du kan tröste deg med at båten din sikkert ser bedre ut enn denne: http://www.projectboats.net/zoom_pic.html?1121/b1121a.jpg :smash: :lol: Kåre Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 26.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2003 ÅÅÅ, fy f.......!! Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 26.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2003 Ja hva får man for 2000 dollar ?????????????? :cryin: http://www.projectboats.net/description_cl...sified.htm?1121 Lykke til. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Sebaldus Svart 27.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2003 Hmm...synes faktisk den båten var litt tøff. Normalt har jeg ikke sansen for slike båter, men det var et eller annet stilig med den der. Tror nok noen kunne fått en flott båt for en billig penge med MYE egeninnsats der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.