Jump to content

Oslofjordens Friluftsråd ikke bare bøyer, nå også fri havneavg.?

Roger jo

Recommended Posts

bare å nekte å flytte seg for de med vimpel å drive mer eller mindre boikott

Om jeg så var medlem i OF, ville jeg aldri finne på få forlange andre bort fra bøyer dersom de ikke selv var medlemmer. På sjøen og i fjellet forventer jeg at verdier som omtanke for andre, videreføres også av dem som er nye i gamet.

Stor takk til OF og andre som gidder å drive med tilrettelegging. For hver særing på BP som har problemer med det, øker min overbevisning om at medlemskap i OF for 2013 er riktig for egen del.

Forventer snart flammende innlegg mot turistforeningen som har hytter strødd over det gangske land ute i gods frie og vår felles natur.

plages ikke av bøyer. har bare enkel tanke om at naturområder er gratis og for alle å lever etter det. klarer som regel alltid å klemme inn en båt der jeg å bekjente ligger om det kommer noen også. å tydlig må man ha en god oppførsel da jeg å noen familie medlemmer har brukt noe som vi trudde var offentlig, men viste seg å være privat. historien er at vi griller å ber en person vi har sett der før sette seg ned for videre å få vite at han er grunneier. beklager mye bruk av hans bøyer å bålplasser, men får sporenstraks beskjed at vi kan være der å bruke plassen etter ønske da vi alltid ryddet opp å la igjen ved til bålplassen

Hva med frihavnsordning slik danskene har? Argumenter for og mot !!!

Takk pettersand, for å få tråden på sporet denne handler om FRIHAVNSORDNINGEN

denne http://www.skivesoesportshavn.dk/

Ser nå at mitt forsøk på lttt humor i emnetittelen ikke var lurt.

Hvis Of vill samordne og ordne med det praktiske, må da vell det være bra.

En trenger ikke dusjfasiliteter o.l. Minimum fem båteiere i havnen må stille sin plass til disposisjon for andre båter (røde/grønne skilt)

Styret må godkjenne ordningen.

Må jo være mitt i blinken for små havner, som har medlemmer som farter mye.

Det er 667 Danske,37 Svenske og 3 Norske havner med, hvorfor så få Norske?

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...