FM 8-12 Svart 31.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2012 bare å nekte å flytte seg for de med vimpel å drive mer eller mindre boikott Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 1.November.2012 Link til dette innlegget Svart 1.November.2012 bare å nekte å flytte seg for de med vimpel å drive mer eller mindre boikott Om jeg så var medlem i OF, ville jeg aldri finne på få forlange andre bort fra bøyer dersom de ikke selv var medlemmer. På sjøen og i fjellet forventer jeg at verdier som omtanke for andre, videreføres også av dem som er nye i gamet. Stor takk til OF og andre som gidder å drive med tilrettelegging. For hver særing på BP som har problemer med det, øker min overbevisning om at medlemskap i OF for 2013 er riktig for egen del. Forventer snart flammende innlegg mot turistforeningen som har hytter strødd over det gangske land ute i gods frie og vår felles natur. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 1.November.2012 Link til dette innlegget Svart 1.November.2012 plages ikke av bøyer. har bare enkel tanke om at naturområder er gratis og for alle å lever etter det. klarer som regel alltid å klemme inn en båt der jeg å bekjente ligger om det kommer noen også. å tydlig må man ha en god oppførsel da jeg å noen familie medlemmer har brukt noe som vi trudde var offentlig, men viste seg å være privat. historien er at vi griller å ber en person vi har sett der før sette seg ned for videre å få vite at han er grunneier. beklager mye bruk av hans bøyer å bålplasser, men får sporenstraks beskjed at vi kan være der å bruke plassen etter ønske da vi alltid ryddet opp å la igjen ved til bålplassen Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 1.November.2012 Link til dette innlegget Svart 1.November.2012 Bli nå ikke så sabla lokal med preik om Filtevet og Fjaler. Hva med frihavnsordning slik danskene har? Argumenter for og mot !!! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2012 Hva med frihavnsordning slik danskene har? Argumenter for og mot !!! Takk pettersand, for å få tråden på sporet denne handler om FRIHAVNSORDNINGEN denne http://www.skivesoesportshavn.dk/ Ser nå at mitt forsøk på lttt humor i emnetittelen ikke var lurt. Hvis Of vill samordne og ordne med det praktiske, må da vell det være bra. En trenger ikke dusjfasiliteter o.l. Minimum fem båteiere i havnen må stille sin plass til disposisjon for andre båter (røde/grønne skilt) Styret må godkjenne ordningen. Må jo være mitt i blinken for små havner, som har medlemmer som farter mye. Det er 667 Danske,37 Svenske og 3 Norske havner med, hvorfor så få Norske? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.