roeren Startet 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2012 Strålende høstvær - men opp må den! Broa er heist opp for å få båten under. Vi ser at jeg har brukt slepehullet til landsettingen. Og færingen med seil og motorbrønn kan jeg ennå ha ute en måned eller to til! Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2012 Jøss , jamen er du tøff, det er litt drekt å holde på med alene. Neste år sier du fra, så er det nok flere enn meg som kommer og gir en hånd. Sjøl har jeg båten oppe alt, står i hall i år og er i full gang med diverse utbedringer. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2012 Misunner deg den eiendommen din. Den så jo ganske spesiell ut med den beliggenheten. :) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
roeren Svart 12.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Jo, den er spesiell; mine foreldre var av "de siste dagers heldige" som fikk kjøpt et gammelt sjøhus de innredet til landsted. Her har jeg bygd 50 kvm nøst, og stø til båtene. Mange slags takk for tilbudet, Nero; skal ha det i mente! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.