morgull Startet 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Oktober.2012 Hei. Har en gammel men fin Ibiza 19 Sport fra 1992 (senterkonsoll). Vet at disse er noe lettere enn de nyere modellene som kom på 2000 tallet. Har hørt at de nyere modellene veier ca 700 kg. Vet noen hva de gamle modellene veier? Er også interessert i å kjøpe en original brosjyre for denne modellen hvis noen har til overs, Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
ibizafan Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Den veier ca 450 kg i følge båtguiden 1994 hvor stor motor har du. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
morgull Svart 13.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Hei. Takk for svar. Det var stor forskjell i forhold til modellene fra det siste 10 år. Kan det være riktig at disse veier hele 700 kg (250 kg mer?). Har hatt en 75 hk Yamaha på den i sommer (30 knop), men har akkurat fått montert en fin 94 mod Mercury 115 hk 2-takt på den. Blir spennende å prøve den til sommeren. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
ibizafan Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Den kommer til å gå gått 40-45 knop. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Jens_P Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Du finner modelloversikt og data på hjemmesiden. Under Om IBIZA. Står om hastighet for forskjellige hk også. http://www.ibizaboat...ontent-128.html Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.