Maika Startet 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2012 Jeg skal bytte ut det gamle bordet i salongen. Dimensjonen er ca 150x70cm. Det må være relativt solid, men helst ikke for tungt, ikke mørk finish, og ikke plast. (Det kommer til å hvile på hele den ene kortsiden inntil vegg, den andre enden på et x-formet ben.) Alternativene jeg kommer på er teakplate eller limte teakplanker (limes det på en finerplate?) som oljes/lakkes lyst. Andre material-/byggeforslag? (Jeg ser for meg at en gammel dør/bordplate kan brukes hvis jeg finner noe..) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 Jeg fikk laget ny borplate, og ny benkeplate hos HTH. De leverer benkelplater i 14, evt 16 mm tykkelse. Du kan velge blant alle laminat utførelse HTH leverer, med kanting på de sider du vil ha. Betalte litt over 2k for bordplate og benkeplaten. Greit levert på ca. 2 uker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.