Allan E Startet 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 13.Februar.2005 (redigert) Er det noen som har noen fine bilder av seilbåt som er under seil. Skal lage en innbydelse til en regatta (4siderA4=A3brettet) så disse bildene skal pryde forside og ligge som bakgrunn. Det blir da stående A4 sider. Når bildene blir såpass store som dette bør de være av en viss kvalitet. Gjerne bilde bakfra slik at en ser inn i cocpit Er det noen som kan hjelpe? Kan sendes til eaeika(a)online.no Redigert 13.Februar.2005 av Sailing metal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
p.aas Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 har sendt deg noen bilder pr. email som jeg håper du kan benytte. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 (redigert) .... bilder av seilbåt som er under seil.Må det være "moderne plastseilere"? Har noen brukbare bilder av seilskøyte (Colin Archer) under seil.......? Store billedfiler - format 2048 x 1536 pix. Redigert 14.Februar.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
sailsport Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Hei! På www.sailsport.no finner du en mengde bilder av seilbåter og seilskuter samt maritime bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Hei og velkommen til BP . Studerer du dato så ligger dette noen år tilbake Ellers er det jo en fin side du henviser til. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Vidar B Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Søk på google "seilbåt" og velg bilder, da finner du garantert ett du kan bruke. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Hei! På www.sailsport.no finner du en mengde bilder av seilbåter og seilskuter samt maritime bilder. Dette lignet veldig på reklame for egen nettside om du spør meg. Eller er det tilfeldig at en med Nick= Sailsport er så snill å legger inn en link til en side som heter sailsport.no 6 år etter innbydelsen ble laget. Søk på google "seilbåt" og velg bilder, da finner du garantert ett du kan bruke. Den innbydelsen var nok ferdig for 6 år siden når tråden ble startet, så jeg tipper behovet ikke er der lengre. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Allan E Svart 3.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Om det ble brosjyre husker jeg ikke. Men jeg fikk mange fine bilder. Har ikke noe behov lengere. Skal heller si ifra hvis det skulle snu. Sitér dette innlegget Link to post
Erato Svart 4.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2011 Hei! På www.sailsport.no finner du en mengde bilder av seilbåter og seilskuter samt maritime bilder. Dette er nok linkbygging. Dvs at google verdsetter linker inn fra en side som har innhold som ligner på siden man linker til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.